Sep 23, 2012

Charity Badges Report チャリティバッジ報告


66 charity badges for the Tsunami Orphanage Fund has been sold out 2 days before my exhibition finished. Thank you  for all who gave us your donation and sorry if you couldn't buy them.

個展の期間中に会場にありました震災孤児募金バッジは、個展終了日の9月16日の2日前に66個が完売致しました。ご協力いただいた方には心から感謝致します。また買おうと思っていたのに、売り切れてしまい購入できなかった方もいらっしゃいました。購入できなかった皆様、すみませんでした。


The amount of donation during my exhibition was 8270 yen in total (left). Also the amount 13,021 yen (left) was donated at the charity group in London, Smile Japan and other events (105 pound in total = 120,21 yen), plus 1000 yen at the event at Ooita prefecture. This is the proof that I transferred these money to the organisation for the Tsunami Orphanage Fund, ippo kizuna no kai through the Yucho bank in Japan.

個展開催中のバッジの売り上げ8270円(左)と、右のロンドンで活動しているスマイル・ジャパンの売り上げ、ロンドンでのバッジの売り上げ(105ポンド分を日本で換金)と、大分でのイベントでの売り上げ1000円を足しまして13,021円を同時に、震災孤児基金の主催グループ、ippo絆の会に振込を致しましたので、ここに報告致します。

沢山書き込んでしまいましたが、純粋な活動の証明としてこちらに記載しております。どうぞ、宜しくお願いします。


No comments: